2013年2月24日星期日

被女同事控制3 - 女王第一次到奴家 (開始調教篇)

我而家係除晒衫褲, 俾 Phoebe用牛皮膠紙封實把咀, 加埋被佢用索帶反綁左兩隻手指公係身後, 跪左係門口出面。

Phoebe 佢一手抆實我隻耳仔, 好大力咁扭, 扭到我個頭都側晒咁, 由於個咀被佢封實左, 我只可以 (唔)(唔)聲咁叫, 跟住佢抆住我呢隻耳拉我入屋, 本來我跪係地下, 要即刻彈起身就住佢度力, Phoebe抆我耳仔隻手個高度又唔係令我可以企直個身, 隻手到佢胸咁高左右, 我就要彎低身跟住佢行入屋, 對手仲反綁住係背後, 無晒反抗力, 男人老狗對住 Phoebe一個女人仔, 被佢一手抆住隻耳去邊就去邊, Phoebe想點就點, 好無奈。



電郵連絡攞全文

faraday_26@hotmail.com

沒有留言:

發佈留言