2013年2月24日星期日

被女同事控制5 - 女王第一次到奴家 (學成篇)

Phoebe綁好我之後就走左落街, 我就一條友跪左係度, 由於條賓州俾 Phoebe扎實左, 可能從未試過俾人咁樣扎住自己條賓州同春代, 所以無掂過佢都扯到好鬼勁, 仲勁充血同紅晒。

因為俾 Phoebe綁左條春代繩係條水喉度, 親佢唔係度, 我不時都會磨下條水喉, 我真係估唔到我會俾佢玩到咁, 賤格到連水喉都唔放過, 磨下磨下, 但係講真, 俾佢玩左成朝, 下面真係興到發顛, 而家如果佢話俾我射, 要我做乜都好, 叫我磨乜都制。



電郵連絡攞全文

faraday_26@hotmail.com

沒有留言:

發佈留言