2018年1月7日星期日

當男奴遇上女奴(一) - 好性女友鐘意被調

話說當年在某公司工作,認識一位女子叫Judy
佢個樣唔差,個子唔高,但身裁好勁,係小鳥依人類型
如果用明星去形容,大家可以想像Twins果個阿Gil
不過有時都有少少港女,鐘意去街去wet,溝仔
性格就十分豪爽,呢種性格好吸引男人,亦都好吸引我
慢慢我同佢溝通溝通,就咁溝左上床,仲做埋我女友

估唔到佢床上功夫異常咁了得
平日仲有玩yoga,好多高難度動戶都做得到
同佢做愛時,直頭好似同AV女優拍戲一樣,又同我口交,又要我插佢後面
好多招係佢教返我,
佢仲好鬼大食,同佢同居,令我生活充實左好多

周不時Judy會買D玩具返屋企同我玩,有D佢會自己玩
震蛋,假狗當然唔少得,仲會買少少SM用具,文件,膠紙,夾夾,乜都玩下

有次Judy買左D手銬同繩返黎,叫我同佢玩SM
要我綁起佢,綁住黎屌
我話我唔識綁,跟住佢就攞左幾隻SM DVD播,話大家一齊邊睇邊學
當然有新野試,我無所謂啦,同佢玩下SM都幾刺激
Judy對性方面真係好前衛,好開放

我同Judy一面睇,我一面綁起佢
Judy對性呢方面真係好有心機
買返黎既DVD特別係慢慢教你點綁人,令我可以學
每次綁好佢之後就屌,每次學少少,慢慢我都學到一身好繩技

之後經常同佢玩SM,Judy一係屋企,直頭習慣性地被我綁住
有時佢知我就返黎,會自己用膠紙封定把咀,手銬反綁自己對手,
跪係度對住門口等我返黎
真係勁乖的女奴
有次我扎起左佢,佢被我綁到成隻蟹咁
對波綁被繩扎到突晒出黎,雙腳被綁成M字
同我一齊係個廳度坐sofa睇電視
佢一面睇一面若無其事咁同我傾偈,大家都習慣成自然
點知果次佢講電視D劇情竟然駁我咀
好似唔記得自己被我扎到成隻蟹咁,仲駁我咀
我忍唔住用膠紙封實佢把咀,唔俾佢講野
睇完電視之後仲係sofa度屌左佢一鑊勁,射晒落佢對波度
屌完,我就入房訓,第二朝先記得佢仲係sofa,
佢係sofa訓著左,仲綁住唔郁得,咀封實,對波上面D精都乾左

一早起身,我見Judy咁既狀態訓著左係sofa度,把咀仲被膠紙封實
我一手攞住佢背後扎實既繩,好似拎行李咁拎佢入房
放佢係張床度坐好,撕開佢咀D膠紙
二話不說就塞條賓州入佢把口度,晨早再口爆一鑊

SM的日子裡,可謂乜都玩晒,內射,顏射,口爆,後庭
差唔多我想點玩都得,而Judy亦好鍾意同我一齊玩SM
可能對好多男人黎講,尤其係男主,呢個女友,呢種生活,都係夢寐以求
但係我唔係,其實我都好鍾意玩SM,你問我係男主定男奴,其實我兩面都有少少
不過同Judy玩過做男主之後,反而想試下做男奴,可能因為我骨子裡係一個...男奴

2 則留言:

  1. 今日喺度重温舊文章,夜晚就有更新,正呀!支持你呀!!

    回覆刪除