2017年1月5日星期四

被女同事控制 - 外傳(一) - 女主被調 [網友提供初稿]

多謝同好幫我d故寫外傳,雖然我覺得phoebe唔應該被調,但寫得唔錯,只修改小小。


近排我覺得 phoebe 人怪怪地,有時放工就係office等人咁,一收到電話就好急咁走入廁所,行出黎時帶住口罩咁走,叫佢都唔應。


有次放工,撞啱帶口罩的phoebe 同lift, 仲要得我地兩個……

我:phoebe,近排做到乜成日放工帶口罩既?
phoebe 眼神好凶咁望一望我,但都唔應我,直係有d鑑介……
睇真d, 口罩邊睇到膠紙,露出來既一少截膠紙,係淡啡色,似係封箱膠紙黎,
我心諗,點解咁架?! 唔通phoebe下半面都俾膠纸封實,口罩都庶唔晒?

lift 門一開,phoebe 好急就走左……
而個晚我幻想住phoebe把咀被膠紙封實,諗到成晚扯哂,唔通phoebe 想俾我調教?

無幾耐佢whatsapp我: 一日都係你個blog累事,我宜家又要用膠布廉住把咀訓,下個月先同你計!賤人!

我睇完whatsapp好冇奈,唔知乜事……
但知道phoebe 個咀廉實,即刻幻想住黎打飛機!

隔左幾日,到左星期五就黎放工,突然内線phoebe call我: 阿day,今晚我同我條仔要借你屋企用,你照舊封住自己把咀係屋企等我喇
我: 係既……咁係有乜預備呀?
phoebe: 呀……你幫我預備幾卷寬身封箱膠紙,最好有淺啡色同淡黄色,同埋牛皮膠紙,仲有醫生膠布……
我: 有呀……我屋企有呢幾款
phoebe: 有冇避孕套?
……

於是當晚我就封好咀係屋企,等phoebe....




於是就好興咁一早返到屋企,
冇幾耐就收到phoebe whatsapp: 你宜家同我睇清楚我叫你做乜你就做乜,做錯一件我都有排同你計!!
我whatsapp: 知道!知道
phoebe平時都好霸氣咁打俾我,命令我,做乜今日whatsapp我?唔通佢個咀被佢主人廉住左?
我一諗起就扯哂
之後phoebe又再whatsapp我:
……我最近溝到條仔做機師既,有日send你個blog 條link俾我,話條link好多討論區有轉載,問我係咪入面個女王phoebe, 我都認左,佢話睇到扯哂,仲話我平時係佢面前扮小鳥依人,原來係女王,宜家要罰我,我點控制你,佢就想點控制我……
……因為我好淋佢,我冇得唔聽,我己經被佢控制左兩星期,佢話要借你屋企用兩日,睇住佢點玩我……而你就一直係侧近睇,之後打上blog,出返篇phoebe被控制……

我whatsapp: 歡迎!歡迎!我係咪照舊封好嘴,帶住cb兼绑好自己……
phoebe whatsapp: 照封好咀同用金属手扣反鎖手,唔駛帶cb,因為我一陣要帮你打飛機……
我whatsapp: 多谢主人
phoebe whatsapp: 唔好想創你個心,只係打飛機……

於是我封好自己咀,反鎖好自己手,開埋暖氣,跪係度等pheobe,.....

大約9點,我聽到開門聲……
一個男人攬住帶左口罩既phoebe 條腰入來,
一入到屋,男人對住phoebe講: 識做喇。
平時高傲既phoebe 成個小鳥依人咁,
點下頭,之後除左口罩,嘩,phoebe個咀己經俾牛皮膠紙封實,用橡巾扎好頭鬆,phoebe 之後除衫,到盛胸圍同底褲……
phoebe之後拎左卷闊身牛皮膠紙交俾佢主人,佢主人就命令phoebe雙手交义向後,再反綁phoebe 對手,
之後主人: 個咀封唔實bor
用膠紙打圈封實phoebe 把咀……

之後主人拎起枱面盒condom: 我用開56mm,呢款52mm唔啱用,咁冇計la,今晚唯有打真軍……
phoebe look 大眼望住我……


1 則留言: