2018年2月18日星期日

見家長被老師罰(四) - 再見返老師.

如是者返屋企,我跟足Ms Cheng命令打飛機
每次打到好想好想射果時就要停,呢D叫做edge
我edge足二十次,真係辛苦到爆
完成左之後先正正經經打飛機
當然,所謂正正經經,其實都係好唔正常
因為按佢命令,我係要先用膠紙封咀封眼
再攞兩支鉛筆同橡筋,將兩支鉛筆夾住我春代,夾到突左出黎
然後用d橡筋扎實兩支鉛筆頭同尾
跪係地下打飛機,同edge二十次果時既狀態一模一樣
最後射左三次,呢個係我個人紀錄
一次過射三次已經精盡人亡
無辦法,本身真係唔係好強
可能咁既體質,天生就係操縱唔到女人
要乖乖地做奴,被女人玩先啱啦......

全文

1 則留言: