2018年2月27日星期二

見家長被老師罰(九) - 鎖jj換女人衫

既然都決定左要帶cb,我都唯有接受現實
於是我攞住個cb準備行入廁所帶好佢
當我轉身正想去廁所帶cb時
Ms Cheng突然話:'你去邊呀?係度帶啦!'
吓?!係度除褲?我碌大隻眼,好似定鏡咁,呆左
Ms Cheng大聲話:'快D啦,除左條褲先,再跪係地下度帶!我都要檢查下你頭先剃毛剃得干唔干掙'
我不由自主咁開始除褲,再除埋底褲,露出無毛既賓州
其實都唔係未試過Ms Cheng面前露jj,但啱啱被佢命令剃晒D毛,個人好似好怯咁
仲要跪係佢面前帶cb,又真係好委屈......



電郵連絡攞全文

faraday_26@hotmail.com

沒有留言:

發佈留言