2013年3月3日星期日

被女同事控制 13 - Christy被人綁起

Donna姐寸左一寸除晒d衫褲跪係我面前 既Christy之後, 就叫Christy手擺後面, Donna就攞住之前攞緊出黎果d繩係我面前扎起Christy, 我見Christy被Donna綁到好似日本AV女優咁, 雙手反綁住係身後面, 兩個波俾d繩扎到bit晒出黎, 由於被d繩扎實, 對波仲堅過之前, 完全係愛美神飛彈咁, 搞到我下面又好痛, 因為之前條賓州被Phoebe扎到成條蓮隅咁, 而家扯旗就痛到仆街。
我覺得Donna姐好似日本AV綁女優果d繩師咁, 好有水準, 好pro, 我見Phoebe同Judy都好專心係度睇佢點綁Christy。

電郵連絡攞全文

faraday_26@hotmail.com

1 則留言: