2013年8月8日星期四

跟女友一起被調教(一) - 女友出面有男主.

我女友叫 christy, 我同佢同居已經三年多, 佢係白白淨果種好純情, 皮膚好好, 個樣就有幾分似孫佳君, 仲係個天生大波妹, 做愛時對波fing fing下, 好鬼正。

我曾經同我女友明示或暗示過我係男奴, 有時玩玩下會借勢賴下佢d腳指, 仲會跪係佢面前抆住耳仔, 話我好鐘意服侍佢。
點知christy話佢唔係女王, 仲話我變態, 然後仲慢慢對我越黎越冷淡。
我心諗, 佢唔想做女王調我, 都唔洗對我冷淡, 當時我都唔知點解, 早知就唔同佢講我d喜好啦。


之後有一日, 我想屌christy果時, 佢又係冷冷淡淡咁話唔想要, 我當時火火地, 終於問佢係唔係出面有第二個。
點知christy話:「係呀, 但係件事唔係你諗咁簡單架, 原本你唔問我, 我都唔想講...」
christy話:「我出面果個係個男主, 其實我都係奴, 所以先唔想做你女王, 上次我知道左你係男奴之後, 其實我真係好失望, 唔知點面對, 所以先對我咁冷淡。」

然後christy仲俾佢身上d繩痕我睇:「你睇, 我仲成日被男主扎到隻糉咁黎屌, 但我反而好開心, 我真係唔想做女王。」

我聽到真係心如刀割, 自己條女係出面有第二個, 仲要係俾人調教果隻, 我真係好難接受。
我問christy:「咁你而家係唔係想分手呀?!」當時仲問得出呢d問題, 諗返都幾白痴。
christy:「唔係呀, 其實我仲好愛你架...」
我即刻心都軟晒, 但呢下個心仲痛...
不過, christy話:「其實我仲可唔可以同你一齊, 完全係男主人決定, 而家佢仲批准我繼續同你同居, 所以我先繼續同你一齊住...」
而christy仲話:「近排我每次同你做愛前, 我都要男主事先批准, 今次男主話唔批准, 所以我唔可以同你做, 就算我好想同你做都唔得。」
原來我同christy做愛一直係有人係後面控制住...
當我好迷茫, 沉默之際...
christy話:「如果你鍾意做人個奴, 其實男主個女友都係女王, 我已經同男主講左你係男奴既事, 之後男主個女友就話想收埋你做奴, 問你有無興趣。」
下?! 我向christy講我係奴呢d野, 佢竟然同佢男主講?!
christy話:「如果你唔應承, 男主話佢就唔會批准我地做愛, 可能遲d連同居都唔俾, 即係要我地正式分開。」
我個心十五十六...
christy話:「不過你要諗清楚, 你一應承左, 我地兩個都會任由男主同佢女友玩, 一對男女俾另一對男女玩, 你話幾失敗...而最無面係個男奴 (即係你), 自己又俾人玩, 隨時仲要親眼睇住自己條女 (即係我) 俾人屌, 唔知到時你頂唔頂得順...」
我諗起都心寒, 但又想試, 真係唔知想點。
christy話:「不過我唔知你奴性有幾大, 可能你enjoy啦...所以我即管攞出黎傾下。」
講真, 我又唔想同christy分開, 而自己又真係想跟個女主, 其實這個方案都有d一舉兩得, 本來自己條女搵第二個係一定無行, 但如今又有一個新轉機可以繼續同條女一齊, 可以一試...

於是我話:「我都唔想同你分開, 既然都事到如今, 我都想跟你去見一見你男主同女主...」
christy好開心咁攬實我黎錫, 我又感覺番佢對我既熱情, 不過不知日後如何發展。 

隨即我同christy坐車入去搵主人, 未到目的地已經知道主人係同我地唔同級數既人, 高尚住宅區, 相信佢地一定係好有錢, 更顯得我地d賤奴身份低微。
終於到, 我地一入屋, 得一個只著底褲的男人係度, 好快我就知道佢係邊個, 因為christy一見到佢就即刻跪低叫主人。
見到自己條女係自己面前跪係第二個男人面前, 實在有種好奇怪既感覺...

男主係好高大靚仔果種, 個樣鬼鬼地, 六呎幾高, 心口又有毛, 總之係溝死女果隻, 都唔知christy係邊度識到呢個男主, 仲要搞到被人調教到唔可以同我做愛, 唉!

我隔住條底褲都睇得出佢下面好大支野, 講真, 你話如果我係christy, 會鐘意俾我屌定俾呢個男主屌, 我真係答唔出係我囉...
同時我又諗, 會唔會個女主又好索呢? 咁高質素既男人, 隨時溝個靚模女友都得啦!

男主見到christy就話:「Good girl! 終於叫到你條仔黎, 以後你地可以一pair咁俾我地玩, 一定好玩好多, right?」

跟住男主同我講:「Jeana落左街, 一陣先返, 佢叫你除晒衫褲, 對住門口跪低等佢返黎!」 d語氣都好似吩咐下人咁。
我呆左, 一黎就除衫除褲跪? 我連女王個樣都未見過喎, 但男主已經無再理我。
同時, 男主就叫Christy除衫, 跟手就攞起條繩好似日本av咁綁起christy, 反對摺手係身後面, 仲將佢對波扎到實一實, 充實血彈晒出黎, 再塞Christy條底褲入佢把口度, 再用膠紙封實佢把咀同對眼, 再塞支肛塞入佢後面...

我發現christy好聽話, 任由男主想點就點, 我身為男友實在覺得好無面, 個女友係自己面前除晒衫褲係人面前, 仲要被人扎到成隻糉咁。
我睇到呆晒, 點解自己條女會俾人咁玩, 但一邊睇, 下面不由自主咁扯左。

綁好之後, christy就跪係男主面前, 對住男主, 男主就坐係sofa, 放左雙腳係christy個膊頭度, 好安然咁睇電視, 有時就用腳玩下 christy對波同乳頭, 又用腳板磨下christy塊面同個鼻哥, christy被人綁到無得郁, 只好逆來順受。

christy個屎忽對正我, 我清楚睇到佢個屎眼俾支肛塞插住, 睇到自己條女個後庭俾人咁開發法, 果下真係有d肉痛。
男主一直enjoy緊christy同睇電視, 完全無理過我...

我都只好跟男主意思, 除剩條底褲跪係門口度等Jeana 返黎...
點知男主話:「Jeana要你除埋條底褲喎!」
講真, 係個男人面前露JJ, 我有少少唔好意思, 不過我女友christy都已經被佢除清光扎起左, 男主自己都只係著住條底褲, 咁我都照除啦...
一除底褲, 男主就笑笑口話:「嘩! 睇我玩你女友睇到扯實旗, 你都幾賤格架喎!」
俾人咁話法, 而家仲要光脫脫, 賓州硬硬, 果下真係無地自容...
跪係度等左幾個字, 聽到門外有高跟鞋聲慢慢行近, 心諗應該係Jeana返黎, 更加跪好個身, 緊張咁迎接女王...

沒有留言:

發佈留言