2014年9月18日星期四

被女網友網調 - 1 - 上網遇女主

自從早前post完「被女同事控制」第1至10集之後,
突然想停一停。誰知有一日收到一個女主既 PM, 內容如下:

「俾個msn我,我要add你,有野同你傾!」
於是我回覆佢同俾左個msn佢,第晚佢就add左我,之後我地就係msn度傾偈。

女主:「我睇完你果幾篇野,寫得唔錯呀!」
「多謝讚賞」
女主:「d內容真定假?」
「唔講得唔得?」
女主:「怕醜呀?」
「都有d既。」
女主:「哈,可能遲d仲醜!」
「???」
女主:「我諗真又好、假又好,果d內容應該都係你最like果d, 你都係鐘意被女主控制果種!」
「咁又係既」
女主:「而家有無主呀?」
「無呀」
女主:「無主呀?我估你都係作野多啦!」
「......」
女主:「我覺得你對膠紙封咀特別有興趣咁喎,又話被女主用膠紙廉實把口會感受到女性權威咁, 我諗d內容都係你心諗果d!」
「都係既,d內容都係我心諗果d, 仲有扎春代同綁手仔, 都好正!」
女主:「而家屋企有無膠紙、繩仔同索帶!」
「有呀,呢d野屋企一定要有貨啦, 問黎做乜?」
女主:「而家同我除左條底褲塞落把口度,再用膠紙廉實把咀先再同我講野!」
「你想調教我?」
女主:「問咁多,满足緊你d心慾喎, 唔想玩呀?!」
「想想想,即刻做!」
女主:「哈,賤奴! 封完把咀就話我知你d膠紙點廉法, 我要你用最激果種封咀方法, 最好廉左出汗都唔會甩, 睇你寫文咁賤, 一定會有好好既膠紙封咀絕技!」
「知道,俾兩三分鐘我用膠紙廉實自己把咀先。」
女主:「記得塞條底褲入口度先!」
「記得」
女主:「除完褲底唔准著番面褲,所有衫褲都要除晒佢, 廉好把咀就跪係電腦面前報告俾我聽!」

無端端被個唔識既女主係網度調教,但無辦法, 佢睇完我篇文章, 知道晒我最鐘意玩果 d野, 其實呢 d都算係我諗都無諗過既幸運。
於是我只好照呢位網友女主命令咁做...
「廉好了」
女主:「跪好?!」
「係,跪好左」
女主:「講!你而家點樣封住自己把咀, 講得詳細 d!」
「知道!我先將自己條底褲塞入個口度, 然後合埋把咀, 再用一小塊1吋闊既醫生用既紙膠紙廉實把咀...」
女主:「你條底褲咁細條?塞左入個口度仲可以合番埋把咀黎廉?! 有無講大話呀?!」
「無呀,被女主命令用膠紙封咀, 實在夢寐以求, 點會講大話。」
女主:「哈哈...你睇你幾賤?!跟住點封? 繼續報告!」
「之後我用淡黃色帶點膠質既3吋闊封箱膠紙封咀,剪左4條約6吋長既膠紙出黎, 兩條打交义再加上下兩條平衡咁封實把咀, 而家由鼻哥窿到下巴都被膠紙廉到實一實, 好似無左把咀咁, 講唔到野。」
女主:「係唔係除晒衫褲跪左係度?」
「係呀」
女主:「好!而家有無扯旗?」
「有呀」
女主:「好硬?」
「係呀」
女主:「想唔想打飛機?」
「想呀」
女主:「聽住!無我批准你唔可以摸下面同打飛機, 射就更加唔得!」
「知道」
女主:「你又話好鐘意封咀,我覺得你都封得個咀唔夠勁,同我攞起你巻封箱膠紙,圍住個頭兜多5圏, 痴果時每一圏都要用力拉實黎痴!」
「知道」去到呢個地步都只好照做啦。
「痴好啦」
女主:「感覺如何?」
「d膠紙好實,個頭充晒血咁」
女主:「話我知!鐘唔鐘意?」
「鐘意」
女主:「係唔係想繼續俾我罰?」
「係」
女主:「求下我啦!」
「女王,求下你繼續罰賤奴, 繼續俾命令賤奴啦」
女主:「你睇你幾賤,三唔識七上網都可以封你把咀,罰你除衫除褲跪係度,俾人咁罰仲要扯晒旗,仲要係度求我繼續罰你,你醜唔醜呀?!」
「......」
女主:「我問你醜唔醜呀?!」
「醜...」
女主:「哈哈...而家攞你條繩仔出黎,同我扎實自己個春代!」
「係,女王要賤奴點扎法?」
女主:「你自己扎好話我知點扎啦!」
「知道」於是我就跪係電腦面前扎實自己個春代。
「扎好」
女主:「講!你點扎法呀?」
「我用分開左右兩粒春代既扎法」
女主:「即係點扎呀?!」
「先用兩三圏綁好個春代同賓州底部,令佢地突晒出黎,再圏開個右春代,圏兩圏,又圏開個左春代,圏兩圏,最後兜返上賓州頂打結。」
女主:「都好,我鐘意分開兩粒罩丸咁扎,扎得實唔實?」
「都算幾實」
女主:「仲有無繩?」
「有呀」
女主:「將賓州上面個繩頭綁住,另一邊再綁住自己條頸,要綁到伸唔直條腰,明唔明?!」
「明白」跟住就照綁,聽足吩咐,綁到自己跪係度時伸唔直個身,都幾辛苦。
女主:「試下伸直條腰同台起個頭?有乜感覺?」
「唔得呀,一伸直條腰,條繩就索高個春代同賓州,好痛呀」
女主:「哈哈,好,屋企有無肛塞呀?」
「冇呀,做乜呀?」
女主:「同我搵樣似肛塞既物體!」
「熒光筆得唔得?」
女主:「好,同我塞支熒光筆入屎忽窿度!」
「吓?!」
女主:「吓咩呀?!快!」
「知道」

我起勢塞支熒光筆入屎忽窿,痛到眼淚都標埋...
「塞左入去啦」
女主:「乜感覺?」
「入果時好辛苦,好痛」
女主:「你無查野潤滑下先咩?」
「吓?!可以查野?」
女主:「哈哈...你唔單止賤,仲好蠢呀!」
「......」
女主:「而家再攞起巻膠紙,痴住自己個三角位!」
「乜係三角位呀?」
女主:「你下面呀!前同後呀!要痴到好似著左條底褲咁呀,明唔明?!」
「明白,明白」
女主:「d膠紙一定要封住個屎忽窿同賓州春代,痴好之後我要完全睇唔到條賓州同春代, 又痾唔番支熒光筆出黎果種!」
「一定一定」

 然後我又白白痴痴咁用膠紙痴條底褲出黎...
「痴好」
女主:「ok,而家跪好,再用索帶索住對腳指公,再索住對手指公係身前面,唔係索係身後面,索完對手指公應該仲打到字。」
「知道」

佢話乜就乜啦...
「索好」
女主:「好,而家放雙手係後腦,好似人質投降咁既姿勢,我行開一陣,你keep住呢個post等我返黎,呢段時間自己諗下自己幾賤!幾白痴!記得唔准郁呀,直到我返黎再msn你, 哈哈...」

我就係咁白白痴痴咁跪左係度等呢個網友女王返黎,一直望住電腦上面佢個a/c,睇下佢返黎未,其他a/c叫我我都唔敢郁,電話響都無聽,當然唔會聽啦,把咀被膠紙廉到咁,等我meet返開d膠紙黎,個電話都收左線啦。

而家先知原來自己真係咁賤格,早知當時唔寫篇文章post上網啦,而家好似通街都知我鐘意玩乜咁,一上網問兩句,三唔識七就可以命令我同罰我。

一路跪條頸一路酸,對手又好似無血到咁,越諗自己就覺得自己越賤,好地地上上下網都會被人控制到咁,但又好興奮,好想模下面同打飛機,但又奴性心重,完全唔敢郁,心情實在奇怪,阿網友小姐,到底你幾時番黎理下我呀?!

沒有留言:

發佈留言