2016年4月27日星期三

車老闆秘書放工(一) - 被秘書發現怪癖.

我公司老闆個秘書係一個三十幾歲既成熟女人,仲未結婚,但從來都唔知點解,好多同事都話佢其實係老闆的秘密情人,其實咁又有乜出奇呢?我覺得無大問題,只係老闆D老婆仔女就慘少少。

由於我一直都覺得呢位秘書姐姐Annie好吸引,所以不時都搵機會漸近佢。終於有一次,我同佢傾開,知道佢住我附近,其實車行就近,人行就一D都唔近,於是我向佢提議平日放工可以車埋佢一齊返屋企,佢好開心咁應承左我,呢個亦係埋下左一個伏線,令我今日要用膠紙封實自己把咀,痴歪個鼻,再帶住CB除晒衫跑係度打呢篇野出黎...

Annie好吸引我,腳長大波果種,個樣係迷死人,加上平日佢返工都著得好靚,又短裙又低胸,搞到唔少男同事都會偷偷望佢,不過傳佢係老闆女人,大家都唔敢亂黎。而我呢D變態男奴,就更加成日幻想俾佢調教啦。

話說都車左佢好耐,起碼超過一年,每個星期都有兩三日,有時就一兩日。車佢果時,除左可以接近呢個女神之外,又可以聞到佢既香味,仲可以收到公司好多風,話晒佢都係老闆秘書,有邊個知得比佢多呢?

除左公事之外,周不時聽到邊個搞邊個,又聽到邊個想鈎引老闆之類,係佢身上真係收到好多風。最搞笑係佢對我真係熟左,連佢好多私人野都會同我講。

Annie真係好豪爽,乜都唔怕講,唔會婆婆媽媽,十足十成個男人咁,可能佢信我掛,所以俾真實一面我睇。佢同我講既私人野真係好私人,連老闆同佢真係有一腿都講俾我聽,仲連點同佢搞野都講埋。

佢話老闆第一次要佢係房跪係枱底幫佢含,佢含完仲好專業咁提老闆記得開會唔好遲到,佢講完自己笑到收唔到聲。搞到而家有時佢入老闆房前,如果被我望到,佢會同我單一單眼示意佢又要入房幫老闆「做野」,呢D就係我同佢先知的小秘密。

真係羨慕老闆,可以得到Annie呢種高質素的女人,而我就聽佢同老闆搞果D事跡聽到扯晒旗,返屋企自己搞掂,正一可憐蟲。

故事呢D野當然要有來有往,被佢問我情史,問到點同女友做,其實我地傾到咁熟,佢連呢D都講晒被我聽,我無理由唔分享自己野。起初都唔多想講,但終於講左,話自己男奴呢個秘密。點知Annie聽到勁有興趣,追問過程點樣。

我話,其實又有乜點呀,只係上網睇下野,自己係屋企調下自己,有時會將D幻想寫出黎咁囉。Annie問我寫左去邊度?我就發左呢個blog
 link俾佢,佢返屋企睇,直至下次再有機會車佢...

終於約到Annie放工再車佢返屋企,一齊行去攞車果時,我都扮無野,上次send俾佢個blog,可能佢都唔多會理既,點知佢主動攞返黎講。

A:「你好核突呀」

day:「你講咩呀?」我仲扮無知

A:「我講緊你個blog呀,你鐘意被人咁玩架?好似你寫D文咁被人玩?」

day:「都...都係既」(面都紅埋)

A:「我成日坐你車,又唔俾油錢,不如還下你心願好唔好呀?當幫你做D野」

day:「做...做乜呀?」

A:「不如以後我坐你車果時,你被我封實你把咀,好唔好呀?」

day:「下?...咁樣?會唔會唔係咁好呀?」

A:「你唔想咩?我俾返個口罩你帶住,無人知架,我估你會鐘意我咁對你,你D文我都睇晒,而家都好了解你架,哈哈...」

day:「咁好啦...下次試下啦...行到我架車LU,上車先」(我諗住咁玩法,下次都唔敢約佢一齊坐車)

A:「唔洗等下次,我準備晒D野,上車先,再慢慢封實你把咀先開車...」

day:「係...係既...上...上車先...」(我心跳勁快)

Annie上車後好似好興奮咁係手袋攞卷封箱膠紙出黎,又攞個口罩出黎,仲攞左條絲襪出黎,叫我除眼鏡...

之後佢塞隻絲襪入我把口度,再用封箱膠紙封好我把咀,封咀方法同我寫文一樣,都係打好多圈,成個下半面都係膠紙,證明佢真係有睇文...

之後佢俾個口罩我帶,話:「可以開車LU」

我面好紅咁開車,全程Annie都唔洗理我,自己玩手機,我一路楂車,一路諗住把咀被佢封實,下面開始有反應...

沒有留言:

發佈留言