2018年4月11日星期三

車老闆秘書放工(七) - 被封咀帶手銬的乘客

次次上車都被Annie封住把咀,已經好耐無同佢傾偈
所以佢好多近況我都唔知,有一次仲誇張
我一星期車佢幾次,竟然唔知佢考緊車牌
當日放工,我如常車佢放工,大家行到車旁邊
Annie突然話:'我考到車牌呀,今日俾我楂啦'
我:'下?!你考到車牌?幾時既事呀?'
A:'上星期pass架'
我:'之前無聽你講過既?'
A:'乜你恭喜都無聲架'
我:'恭...恭喜晒...只係有D突然姐....'
Annie好似有D嬲,行上個司機位,我就行去個乘客位......


電郵連絡攞全文

faraday_26@hotmail.com

沒有留言:

發佈留言