2018年7月1日星期日

bagel女王(1) - 遇見bagel.

故事中的女王正是Bagel,佢既職業係一名室內設計師,充滿智慧既佢,一向工作都十分成功,二十多歲就係事業有成既女強人,完美既身材,個樣仲好靚,又識打扮,行出街身邊既男人對眼一定好似狗公咁望到佢實,平日同佢相處既男同事同男顧客中,不知有幾多成為佢既裙下之臣,當然Bagel要求十分高,一個都睇唔上眼,加上平日係佢身邊既男同事同男顧客,又有幾多個知道佢既另外一面呢?

我單身一個都住左好耐,一直都係有d奴性,鐘意被女王調教既,平日上網都會睇下sm網,當然集中係睇女主男奴果種啦,我計劃左一年後結婚,不要誤會,未來太太不是女王,是十分正常的女子。由於要結婚,所以我都想裝修一下自己間屋,經朋友介紹,搵到一間應該算可靠既室內設計公司,搵呢類公司好煩,如果做得唔好就會好頭痛,但係朋友話信心保證,咁我就放心用呢間公司。

負責我呢間屋既正正就係Bagel,上到去佢公司,簡單講解過我屋企情況之後,Bagel話有需要上門睇睇實際情況同度尺,果然好專業,我一見佢已經有少少被佢美色迷倒,講真,下決定果時真係有少少亂,基本上佢話乜就乜。

咁其實Bagel又真係好專業,一直講解我聽,我對佢做呢單設計完全有信心,不過其實我都無乜聽佢講野,一直就望下佢deep V有無野睇,一見佢望返住我,我就回一回神望開去第二度,係咁索既女係面前真係佢叫你做乜都好啦。

Bagel一路望住我同d設計文件咁講野,我其實都唔係好入耳,只係係度幻想如果佢即場命令我跪低抆耳仔,然後調教我,咁就好lu,不過又點會咁好彩俾我遇到個咁索既女王呢。點都好,呢單生意俾硬佢做呀。

係呢個時候,Bagel好似解釋完,話:「就係咁,咁你落d訂先,我地約好時間上你屋企。」

我即刻好自然咁攞銀包出黎,然後問:「咁你會親自上黎睇,係唔係?」

Bagel:「當然啦,我會由頭到尾跟返晒你個project。」

我當時十分興奮,眼前呢位靚女會上我屋企
嘩,實在好多幻想空間,Bagel會唔會一上黎就綁起我係咁打呢?
哈哈...只係諗下呢d情節,今晚都可以不停打飛機

之後我俾左訂,約時間果時我揀左個最快得閑既日子
因為實在等唔到太耐,好想再見到呢位靚女
結果,約好後日,星期六,Bagel就會上我屋企睇實景

跟住呢兩日我都打左好多次飛機,但係都唔係我平時上網睇住相黎打
而係幻想住星期六被Bagel上黎調教
講真,都未真係認識佢,但係個心就已經俾佢控制左
呢d就係佢既美色,再加女人味,再加女王既傲氣
總之,一諗起就忍唔住要打飛機
仲要次次打飛機都係跪係度,用條低褲笠實個頭黎打,好變態

終於等到星期六,Bagel無遲到,一早十點正就到我屋企
我見佢一個人係門口,佢著住OL既服裝,薄恤衫,迷你裙,絲襪
唔見bra印,應該是薄身貼身bra,著住高跟鞋,好香既香水味
好索的女王look,我掛住望都唔記得開門

Bagel:「係...」
我回一回神,即刻開門問:「依,你助手呢?」
Bagel:「佢今日黎唔到,我會幫你睇晒。」
嘩,正呀!一男一女共處一室,Bagel都好夠膽色
唔知佢以前有冇試過咁樣上人屋企,咁索既靚女隨時出事
好在我有d奴性,唔敢對女人做出d乜

跟住Bagel係我屋企行下行下,又攞把間尺左度右度,度完又記錄好
我睇住佢實在好專業,好有女強人feel,個心仲諗緊d俾佢調教d衰野
由於成個 Bagel係面前,我諗諗下發覺自己開始扯旗
所以都要遮遮掩掩,怕俾Bagel見到

沒有留言:

發佈留言